Přejít k obsahu Přejít k hlavnímu menu
Kontakt

Obchodní sdělení

Ano, v tomto případě se postupuje podle ustanovení § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. Je však třeba zmínit, že se musí jednat o vlastní obdobné výrobky nebo služby. Pokud by tedy obchodník, který dříve nabízel pouze úzce zaměřený sortiment, rozšiřoval svůj sortiment o další zcela odlišné výrobky či služby, nelze toto ustanovení použít a obchodník musí získat od adresáta souhlas se zasíláním obchodních sdělení (k náležitostem souhlasu viz otázka č. 15). Pokud však obchodník nabízí širokou nabídku zboží a služeb, může adresát očekávat, že mu budou zasílány nabídky celého sortimentu.

Příkladem dobré praxe u obchodníků nabízejících široký sortiment výrobků je, dát svému zákazníkovi vybrat kategorie zboží, o které se zajímá a obchodní sdělení zasílat právě na základě jasně vyjádřených preferencí zákazníka.