K systému na správu požadavků IT (ServiceDesk)
Úřad pro ochranu osobních údajů poskytl dne 11. 9. 2018, na základě žádosti dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, následující informace:
1) a) Jaký používáte systém na správu (řešení) požadavků (IT, procesních atd.), obvykle nazývaný ServiceDesk?
Úřad používá vlastní implementace v prostředí SharePoint.
b) Kdo je váš aktuální dodavatel a správce tohoto SW?
Jedná se o vlastní implementaci v prostředí SharePoint, kterou vytvořili a spravují informatici ÚOOÚ.
2) Od kdy používáte současný SW?
Od roku 2012.
3) Jaká byla pořizovací cena včetně licence?
0 Kč
4) Jaké jsou celkové roční náklady na provoz a správu tohoto SW?
0 Kč
5) Používají tento SW také některé další státní organizace (ať již podřízené či jiné)?
Ne
6) a) Prosím o zaslání smluv pokrývajících pořízení aktuální verze SW a provoz tohoto SW.
S ohledem na výše uvedené žádné podobné smlouvy neexistují.
b) Pokud k němu nemáte smluvní vztah, která organizace vám ho poskytuje?
Viz výše.
7) a) Jaký je celkový počet požadavků (či incidentů) v systému?
2477
b) Jaký je celkový počet požadavků (či incidentů) v systému od 1. 7. 2017 do 1. 7. 2018?
403
c) Jaký je celkový počet požadavků (či incidentů) v systému od 1. 1. 2018 do 1. 7. 2018?
125
8) a) Jaký je celkový počet požadavků (či incidentů) v systému, které nejsou generovány strojem či automaticky (tzn. založené člověkem, bez ohledu, zda jde o zaměstnance resortu či občana)?
2477
b) Jaký je celkový počet těchto požadavků (či incidentů) v systému od 1. 7. 2017 do 1. 7. 2018?
403
c) Jaký je celkový počet těchto požadavků (či incidentů) v systému od 1. 1. 2018 do 1. 7. 2018?
125