Přejít k obsahu Přejít k hlavnímu menu
Kontakt

Poskytnutá informace dne 14. prosince 2010

Úřad pro ochranu osobních údajů (dále jen „Úřad“) obdržel dne 14. prosince 2010 žádost pana V. J. o poskytnutí informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím. Žadatel následně svoji žádost doplnil dne 20. prosince 2010.

Úřad žádosti vyhověl a dne 4. ledna 2011 požadované informace poskytl. V souladu s ustanovením § 5 odst. 3 zákona o svobodném přístupu k informacím Úřad nyní zveřejňuje obsah poskytnutých informací:

Žadatel požadoval poskytnutí informací o tom, komu, za jaké služby a jaká částka byla Úřadem vyplacena v roce 2009 a do konce listopadu 2010 v rámci poskytování konzultačních, právních a poradenských služeb.

Žadateli byly poskytnuty následující informace:

V roce 2009 bylo z rozpočtu Úřadu, položky konzultačních, právních a poradenských služeb, čerpáno následujícím způsobem:

  • Český a moravský účetní dvůr; audity: oběh účetních dokladů, stravenky, zadávání veřejných zakázek, analýza rizik; celková částka 276.080,- Kč,
  • Eunice Consulting a.s.; příprava dokumentů k projektu základních registrů; celková částka 107.100,- Kč,
  • Advokátní kancelář Vlček & partneři, advokát JUDr. Martin Vlček, CSc.; právní služby; celková částka 96.271,- Kč,
  • Advokátní kancelář Havel, advokát JUDr. Jan Havel; právní služby; celková částka 76.500,- Kč,
  • AQE advisors, a.s.; zpracování analýzy projektové žádosti; celková částka 59.500,- Kč,
  • Ing. Jitka Urbanová; seminář o bezpečnosti práce a spamu; celková částka 29.750,- Kč,
  • JUDr. Jiří Navrátil; právní služby; 24.157,- Kč,
  • Mgr. Barbora Ležatková; právní služby; 8.925,- Kč,
  • Michal Hlavačka; zpracování posudku PO-EPS; celková částka 5.831,- Kč,
  • Josef Sekava; konzultace bezpečnosti webových portálů; celková částka 5.000,- Kč,
  • JUDr. Ing. Helena Svatošová; práce v rozkladové komisi; celková částka 4.200,- Kč,
  • PhDr. Michail Odarčenko, CSc.; odborná konzultace; celková částka 1.785,- Kč,
  • Lenka Pavilková – Channel Crossings; jazyková konzultace; celková částka 794,20,- Kč.


Do konce listopadu roku 2010 bylo z rozpočtu Úřadu, položky konzultačních, právních a poradenských služeb, čerpáno následujícím způsobem:

  • AQE advisors, a.s.; zpracování projektové žádosti; celková částka 114.000,- Kč,
  • Advokátní kancelář Havel, advokát JUDr. Jan Havel; právní služby; celková částka 36.450,- Kč,
  • JUDr. Jiří Navrátil; právní služby; celková částka 32.760,- Kč,
  • Mgr. Barbora Ležatková; právní služby; celková částka 22.328,- Kč,
  • JUDr. Ing. Helena Svatošová; práce v rozkladové komisi; celková částka 22.050,- Kč,
  • PhDr. Michail Odarčenko, CSc.; odborná konzultace; celková částka 12.600,- Kč,
  • Prevent s.r.o.; audit BOZP; celková částka 6.000,- Kč.